joi, 20 mai 2010

Despre Link Baiting ca unica strategie viabila pe termen lung pentru SEO

Ma tot uit de cateva zile pe web, sa gasesc autoritatea in materie de link building. :) Pana la urma cea mai buna solutie a fost sa caut pur si simplu pe Google "link building". Dupa ce am inlaturat rezultatele comerciale la mana, am dat peste Eric Ward, un tip care cu adevarat are ceva de spus.
Asa ca imi incep blog-ul cu acest post, despre el si strategia de link building white hat.
eric-ward-link-baiting-and-building-strategies

Uite si un material mai nou cu el, vorbind despre acelasi subiect, punand chiar accentul pe partea de etica, de "genuine good content", in link building strategies
what-if-pagerank-never-existed/

As vrea sa stiu ce parere au cei care fac seo in Romania despre acest tip si ideile lui. :) Ar fi frumos daca nu am plati link-uri si daca nu am face reciprocitate, link exchange, dar este oare mai mult decat un ideal acest fapt?

share

2 comentarii:

  1. Primul lucru care l-am invatat dupa lungi experiente: domeniul propriu. Prin urmare, daca vrei sa incepi cu un blog, primul pas pe care ar trebui sa-l faci ar fi sa-si cumperi un domeniu. Urmatorul pas: un host bun, de preferat din Romania ... :) Anyway, succes in continuare, si te mai astempt pe blogul meu. Deasemenea, m-as bucura ca o persoana cu ideile tale sa participe si pe acest forum: http://dan-blog.ro/forum/

    Succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi pentru comment. Nu vreau sa imi inregistrez pentru blog domeniu propriu. Deocamdata imi face bine autoritatea pe care o confera blogspot :) Va veni si ziua aia. Mai exact, o sa fie atunci cand aceasta platforma va fi insuficienta. Dar dupa cum vezi eu comentez despre seo, e o modalitate de a-mi testa diverse teorii de seo, si de a primi feedback, nu e o afacere.
    Ai dreptate trebuie clar domeniu, nu ai brand fara domeniu, dar nu am ajuns inca acolo. :)

    RăspundețiȘtergere

SEO monitor